آغاز فروش اولین سوپر اس یو وی دنیا در لندن
تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 17:32 | نویسنده : amir


مجله ماشین – کمپانی بریتانیائی (اترنیتی موتورز)، دوشنبه گذشته، اولین نمایشگاه فروش محصولات خود (البته بهتر است بگوئیم تنها محصول خود، یعنی مدل آرتمیس) را افتتاح کرد، تا بدین وسیله، فروش اولین سوپر اس یو وی دنیا، در لندن آغاز شود.
به گزارش وب سایت مجله ماشین، این خودرو که بر اساس پورشه کاین ساخته شده است، سال گذشته، در نمایشگاه اتومبیل پکن به نمایش در آمد.

«مجله ماشین» - اولین دستگاه از نسختین سوپر suv دنیا، اترنیتی artemis، به فروش رسید.
تا کنون چهار سفارش برای خرید این خودروی 339000 دلاری به ثبت رسیده است، که تمام خریداران آن را چینی ها تشکیل می دهند. اترنیتی آرتمیس، از یک پیشرانه ی 4.8 لیتری v8، مجهز به دو توربوشارژر، با قدرت 600 اسب بخار در دور موتور 6000، و 750 نیوتن متر گشتاور، که در 2500 الی 4600 دور در دقیقه حاصل می شود، در نظر گرفته شده است، و از طریق جعبه دنده ی 8 سرعته ی خودکار، به هر چهار چرخ منتقل می شود. شتاب اولیه ی این خودرو 4.5 ثانیه، و حداکثر سرعتش 290 کیلومتر در ساعت می باشد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی بریتانیائی eterniti motors، پائیز سال 2010 میلادی به ثبت رسید. سپس در 16 آگوست سال گذشته، و با رونمائی از اولین محصول خود به نام (hemera)، که بر روی پلت فرم مشترک با پورشه ی (کاین) ساخته شده بود، در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، رسما اعلام حضور کرد. اطلاعات کامل این خودرو، در شماره ی 353 "مجله ی ماشین" (خرداد ماه 1391)، به چاپ رسیده است، که مطالعه ی آن را به علاقه مندان توصیه می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ